Plugga

Nu närmar sig slutet av den första delkursen av kursen jag läser på universitetet. Tenta den 27 mars. Eftersom jag hållt på sen i januari så närmar vi oss slutet nu. Sen kommer delkursen i fonetik som tilltalar mig mer. Hoppas att det är mer som jag kan använda i min dagliga verksamhet. Det jag läst nu ligger inte riktigt på den nivån som jag undervisar i dagsläget i alla fall.
 
Att plugga och jobba samtidigt är riktigt jobbigt, särskilt när det är något så tungt som grammatik. Det är i alla fall tungt enligt mig. Igår var jag nere på botten och allt kändes omöjligt, men idag har jag betydligt mer motivation och till och med ett stort intresse. Upp och ner, ner och upp......... Hoppas ångan är uppe fram till den 27:e. Sen börjar påsklovet den 28 mars, unnar mig nog lite lediga dagar då innan jag påbörjar nästa delkurs.
 
 
Sommarlov kom NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0