Tjockis

Igår var tjockisen på en minipromenad med blivande pappan. Det går verkligen inte fort just nu. Kvinnan med rullator som vi mötte hade ett högre tempo än jag. Jaja om ett par veckor går jag förhoppningsvis om henne om vi möts igen. 



Frågan är bara vad jag ska göra idag. Är lite uttråkad och är beordrad extra vila. Inte den roligaste kombinationen. Börjar tröttna på tvn som närmsta kompis samtidigt är det inte läge att dra iväg en ensam runda på stan. 

Kanske skulle jag nätshoppa en födelsedagspresent till mannen. Kanske inte läge att springa på stan och leta när det närmar sig hans dag. Frågan är bara vad jag ska köpa 😐


Kommentarer
Anonym

Hennes tittar nog ett om ca en vecka. Fint väder har ni alla fall.

2016-03-29 @ 15:21:24
mamma

Det ska stå hen.

2016-03-29 @ 15:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0