Uppdatering

I helgen var det en ren systerhelg. Underbar kvalitetstid bara tillsammans med systrarna. Släppa allting annat. Tack för helgen, det måste bli en tradition.
 
Annars har jag nu börjat mitt höstlov. "Firade" med att förkylningen som kom smygande i helgen blommade ut. Skönt att man bara ska vara hemma då. Är inte jätte dålig och hade kanske inte stannat hemma om det varit aktuellt med jobb, men nu behöver jag inte fundera utan bara inta soffläge med gott samvete och lyssna på kroppen.
 
Under höstlovet tänkte jag försöka hinna organisera lite på kontoret. Mycket saker som blivit stående som måste placeras om. En hel del släktforskningsmaterial också. Nu har jag mycket bilder som jag vill organisera och sätta i ramar, men vill hitta fina ramar som känns lite antika. Vet inte riktigt vart jag ska leta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0