lycka

Känslan när man hittar något som man letat efter länge. Vi hade ju letat överallt.  Nu slipper vi snart ha kläderna i kartonger. jag hittade skruvarna till gaderoben idag 😃 vilken härlig känsla.  

Annars har jag ägnat första sommarlovs dagen åt att plocka en hel del här hemma.  Haft en vvs-kille här och ätit jordgubbar med mjölk till frukost.  Jag har också byggt upp en trådbacksställning. Snart ska jag leta fram de stora krukorna ock plantera  två tomater och en tomtato i. 

Lyssnar nu på sommarmusik och hör ljudet att diskmaskinen i bakgrunden.  Underbart.  


Kommentarer
Mormor

Mannen gjorde inte verklighet av sitt hot
att stänga av DM.

2015-06-16 @ 14:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0