gardiner

Det är fortfarande bara inreda /flytta i ordning saker som gäller här hemma. I tisdags var vi på Ullared och handlade massor. Köpte gardinstänger till alla rum och fönsterlampor till nästan alla rum, inte sovrummet som just nu är "över". Köpte en underbar fönsterlampa till vårt sovrum, ska försöka komma ihåg att ta bild senare. Sen var det ju självklart en hel massor med saker till. 

Idag har vi varit på Ikea och handlat en hel del till. Nu tror jag inte vi har några större inköp inplanerade. Igår var vi och beställde möbler till matsalen också. Eftersom vi köpte en en hel del lyckades vi prata till oss fri hemleverans och fick en liten rabatt också. 

Nu måste jag försöka hitta lite roliga gardiner. Är inte alls  sugen på de gamla vi har sen förra lägenheten. Ingen som har tips på vart man kan köpa trevliga gardiner, både online och i vanliga butiker? Är just nu lite extra sugen på kappor, kanske enfärgade. Usch vad det är svårt. Innan har jag inte brytt mig jätte mycket, bara det sett hyfsat ut, men nu känns det viktigare. Tips mottages som sagt tacksamt. 


Kommentarer
Mormor

Jotex ,Jysk eller någon marknad där kan Du nog få tag i gardiner. Det finnsju inte några tygaffärer nu för tiden.

2015-06-27 @ 16:05:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0