Året 2014

Här kommer en lite resumé av förra året. Jag har ju gjort betyligt mer, men detta är det som gjort större avtryck på mig.
 
 
  • ·         Firade 8 år med den bästa chilenaren.
  • ·         Förlovade mig med densamma.
  • ·         Genomförde mitt första riktiga hela läsår som lärare.
  • ·         Insåg att jag kunde lära barn läsa.
  • ·         Fick en diagnos på mina magbekymmer.
  • ·         Började släktforska, vilket nog driver vissa i min omgivning till galenskap ibland.
  • ·         Varit i vår favorit storstad Göteborg 2 gånger.
  • ·         Fick min första tillsvidareanställning.
  • ·         Första tältsemestern med vårt egna tält.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0