pärlor

Som ni vet började jag på en riktigt stor pärltavla för några år sedan.  Under långa perioder har dendock blivit liggande pga examensarbete och sedan att jag började jobba och var helt uppe i det.  Jag har insett att det inte är någon idé att ha 
Någon större tidplan eftersom jag säkert glömmer bort den igen.  Min plan nu är att låta pärlorna ligga framme och "vara i vägen" så glömmer jag kanske inte bort den, kanske.  För att ge mig själv en extra morot pusslade jag ihop det jag gjort för att se om det blev någon bild och visst blev det. Ni som vet vilken bilden är, visst kan ni ser mitt ansikte, Annies och delar av våra resterande familjemedlemmars?  Jag blev lite gladare nu när jag kan skönja ett resultat.  Visst heter du skönja? Stavas det ens så? Inget ord som finns i mitt vanliga ordförråd inser jag.
Trackback

Ida

RSS 2.0