Alla borde ha en José

Jaha så satt jag en bra stund och tittade på allt, men inget funkade. Sen bad jag José att titta på det och han har inte ändrat en enda inställning bara kikat runt lite och tada helt plötsligt fick jag fram ett kommentarsfält. Han ändrade verkligen ingenting, men nu funkar det. Det är ofta så hos oss, bara han tittar på en teknisk pryl så funkar det, även om jag gjort precis samma, sekunden innan. Jaja han är ju uppenbarligen bra att ha för detta ändåmål.
 
Så alla som får fram kommentarsfältet kan väl lägga en kommentar så jag vet att det funkar, inte bara från min dator.


Kommentarer
Annie

De funkar i alla fall från min mobil. Men det går lite segt att skiva. Jag får inte fram bokstäver så snqvbt. Kram

2014-10-11 @ 12:51:58
Mormor

Våran bil stannade för mig vid kiosken i Älghult, Cecilia fick hämta pappa. Han bara vred om nyckeln och bilen startade. Jag kan inte förklar .

2014-10-11 @ 15:17:56
Erika

Jag har haft problem med att kommentera.

2014-10-12 @ 18:28:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0