Uppdatering

Ni kanske har börjat undra om den här lärarinnan lever fortfarande? Jag kan härmed meddela att jag lever i alla allra högsta grad, jag har bara haft fokus på lite annat.
Så vad har hänt sen sist?
  • Jag har blivit förkyld, men inte så illa, så jag har varit på jobbet hela veckan.
  • Ikväll blev jag världsförälder. Jag har länge funderat så ringde de ikväll eftersom jag skänkte saker i julas, så jag slog slag i saken helt enkelt.
  • För dryga veckan sedan hade vi en brand i en av lägenheterna i grannhuset. Lite läskigt att se en brandbil med blåljusen utanför fönstret när vi precis börjat planera för sängen. Det verkade i alla fall inte som de fysiska skadorna på människor blev så stora, men det kanske dröjer innan de kan flytta tillbaka.
  • Sen har det ju förstås blivit lite jobb och sånt.
 
Imorgon är det redan fredag igen. Det kommer bara säga pang så är sommarlovet här.
 
Helgen blir nog ganska lugn eftersom jag trots allt har en förkylning i kroppen.
 
Så nu vet ni att jag lever =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0