glömsk

Ikväll gjorde jag ett sånt misstag som man kan drömma mardrömmar om. Jag glömde mitt bankkort i automaten i affären. Det värsta av allt är att jag inte märkte något förrän affären hade letat fram mitt nummer och ringde 2,5 timmar senare. Behöver jag säga att jag är så tacksam. Jag som alltid kollar om jag fått med mig kortet, men inte idag uppenbarligen. Nu lär jag kolla tre gånger att kortet är med. Jag är så tacksam att affären tog hand om kortet och sedan tog sig tiden att leta upp mig och kontakta mig när det var jag som gjort bort mig. underbart!


Kommentarer
Mormor

Hit ringde de från "En trappa upp" om en mobil jag fattade ingenting.De sa att de hittat en mobil och det står mamma på den, då fattade jag. Cecilia hade tappat eller glömt den de hade kollat kontakter. Det var väl bra att hon skrivit mamma.

2014-03-22 @ 09:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0