Sovmorgon

Idag sov jag länge, ända till halv tio. Eftersom värmen nu gjort det svårt att sova så var det verkligen länge. Däremot tror jag att jag fått sota för det då huvudet känns lite konstigt just nu eller kanske det är åska på gång. Det skulle ju komma mer regn också.
 
Än så länge har jag inte gjort så mycket idag. Jag håller på att läsa en del böcker inför höstterminen och jag känner mig riktigt taggad för att börja jobba igen. Jag har så smått börjat planera arbetsgången inför mitt svenska arbete och tja vad säger man, jag vill börja jobba nu. Fast det är jag inte redo för. Måste läsa in mig mer på det nya arbetssättet.
Sen måste jag snart börja läsa den boken vi fick i läxa över sommaren. Vi fick sommarlov ytterligare 2 dagar mot att vi ska läsa en bok. Eftersom jag inte kan panikläsa en bok på två dagar (i alla fall inte om något ska fastna på riktigt) så får nog börja läsa den denna veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0