Dator

Jag borde sitta vid datorn och blogga oftare. Det är så mycket skönare. På plattan eller mobilen måste man hela tiden gå tillbaka eftersom den ofta inte reagerar på mina mellanslag eller väljer att ändra orden till ord som passar den bättre.
 
Sen sist har syrran varit här. Värmen tog nog ganska hårt på oss och tja vi gjorde inte så mycket alls, men det var trevligt att inte göra så mycket men att göra ingenting tillsammans. Vi får göra om att göra ingenting =) eller tja vi bakade ju lite och spelade lite spel och tittade på film, men ganska slappt var det.
 
Idag var jag ensam på dagen igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den tiden. För mycket ledig tid brukar sluta med att jag skjuter upp alla måste till dagen efter. Kanske kan det vara okej när det är så här varmt? Man blir ju banne mig nästan genomsvett av att gå ut till köket och äta något eller gå på toa. Sedan ska vi inte prata om att försöka ställa sig och diska. Det sker bäst på förmiddagen innan solen gått runt till den sidan, har jag konstaterat.
 
Nä nu ska jag sluta här eftersom datorn batteri snart dör och jag har väl direkt inget mer att säga just nu. Får se om det blir lite tv innan sängen. Igår kröp jag ner med mannen men var inte trött och låg därför och vände och vred på mig till ca 02,00, vilket jag ogärna gör om. Jag måste vara trött när jag går till sängs ikväll. GOD NATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0