Senaste dygnet

Senaste dygnet har jag umgåtts med M. Underbara M. Tiden tillsammans går alltid för fort. Hon kom igår eftermiddag och åkte hem nu ikväll. Vi har fixat hår, shoppat, försökt oss på nagelmålning, färgat hår med mera med mera. Igår shoppade jag/vi loss ordentligt på Zizzi, presentkortet från Erika räckte inte så långt trots att det var rea men fasen så snygga kläder jag fick med mig hem. Härligt när man måste gå ner en storlek och provar något snyggt som bara finns i en storlek för liten och den sedan sitter som en smäck. Att få höra att man får fin rumpa i en kjol skadar ju inte heller. Jag ska försöka fota kläderna imorgon så ni får se. Men nu är jag för trött för det.
 
Jag tänkte visa lite bilder på den underbara frisyr M gjorde på mig idag. Överväger starkt att försöka sova i detta och hoppas att det ser okej ut imorgon.
 
 
Super snyggt. Nu ett antal timmar senare ser det nästan lika bra ut fortfarande.
Försökte övertala M att stanna och bli min privata frisör. Gick väl inte så bra som jag hoppats.
Igår lekte M också en del med mitt hår och jag fick lite nya idéer att testa själv. Jag är så trött på att bara variera min frisyr på jobbet mellan utsläppt eller hästsvans eller ja privat också. Fler tips mottages tacksamt. Den här fina frisyren kommer jag nog aldrig klara av att göra själv hur mycket jag än tränar.
 
Innan M åkte hem färgade jag hennes hå. Man tager vad man haver för att skydda kläderna =)
 
 
Det var fuktigt när hon åkte men helt dumt blev det nog inte.
 
Nu ska jag fortsätta fundera på om det är värt att sova i detta. Det kanske ändå blir förstört i sömnen. Svärmor tyckte jag skulle sova på magen hela natten. Hmm jag som inte ligger stilla mycket när jag sover, hmm......
 


Kommentarer
mamma

Snygg frisyr. Malin blev ju fin i håret föruttom den svarta soppsäcken.

2014-01-05 @ 09:50:41
Annie

Väldigt snygg frisyr :) Synd att man inte göra det själv. Jag hade velat sett bild framifrån på dig.

2014-01-06 @ 21:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0