Rubrik

Dags att skriva något här igen kanske.
 
 I slutet av veckan löste jag något som jag funderat på ett par dagar gällande jobbet. Allt bara lossnade och jag blev en riktig idéspruta och det gick inte få tyst på mig för idéerna bokstavligt bara sprutade. Aldrig varit med om det innan. Riktig härlig känsla. Tyvärr hann jag inte genomföra allt innan jag kände mig tvungen att gå hem igår. Tur var nog  det annars hade jag nog fortfarande varit kvar på jobbet. Måste väl erkänna att det jobbet fortsatt lite hemma, kan inte släppa det. Det är bara så kul.
 
 Idag har vi ägnat tid åt lite blandade saker, bla ägnade vi över en timme åt att fixa en lysgrej på bilen. Kallt. Varit en sväng på bibblan också och lånat lite böcker jag vill kolla på inför jobbet. När vi var på stan såg vi att hemmakväll skulle ha 50% på ALLA köpfilmer och serier nästa lördag. Vet inte om det är lokalt här men ett hett tips är att kolla om det även gäller i din stad.
 
Jag vet att flera i släkten har samsung galaxy s4. Jag tar gärna lite recensioner på den. Vad är bra/dåligt? Det är ju snart dags att uppdatera mobben. Den har varit en bra trotjänare men vissa saker funkar inte så bra som att det ibland inte går skriva sms, det syns helt enkelt ingen text trots att jag skriver massor. Så dröjer smsen någon gång så vet ni varför. Dags att så sakta fundera på nytt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0