Mat och kläder

Ibland (eller ja ganska ofta) finns inte någon inspiration till en god vardagsmiddag hos oss. Det blir bara samma tråkiga saker hela tiden. Hur gör ni andra för att få inspiration? Vad bjuder ni på till vardags? Ge mig tips även om det är era saker som ni gör nästan varje  vecka så är det kanske inte de vi har. Jag tar chansen att få lite ny inspiration från er mina läsare. Får jag in lite tips så tänkte jag blogga om just detta och dela med mig.
 
Idag slog vi faktiskt på lite stort här hemma. Ryggbiff, super gott däremot blev den mer blodig än medium som vi önskade. Men det var första gången vi hade ryggbiff här hemma faktiskt. Övning ger färdighet förhoppningsvis.
 
Tänkte avsluta med att visa bilder på mina nya kläder.
 
 
Grå klänning med svarta leggings.
 
 
Svart kjol och lila kofta (snälla bry er inte om att koftan blev lite på sne, märkte det inte förrän bilden låg i datorn). Jag har kanske inte tänkt kombinera just dessa två i framtiden men behövde en underdel när jag skulle fota kofta och tvärtom.
 
Är riktigt nöjd med mina köp och jag tror den grå klänningen kommer bli en favorit. Nu kan du Erika se vad dina pengar gick till även om jag fick lägga till en hel del själv.
 
 


Kommentarer
Annie

Jag tycker du blev snygg speciellt i klänningen. Kram

2014-01-06 @ 21:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0