Gott och blandat

 Gårdagen bestod av att lite shopping och familjemiddag. Trevliga saker båda två. Igår upptäckte jag också att min nya kofta hade spruckit vid knapphålet så idag blev det att åka och lämna tillbaka den.  Dagen har också bestått av spontangäster i form av S med familj. Vi har också plockat ner julen. Granen plockade vi ner redan i natt. Vi var inte så trötta så vi ägnade lite tid åt det vid 01,30 i natt. Lika väl som att titta på tv liksom. Resten av julen åkte ner idag eller alla lådor är inte nere i förrådet än men snart så. Jag har också jobbat lite, alltså planerat färdigt morgondagens lektioner och pluggat lite på sva kursen som jag går. Snart dags för sängen tror jag allt. Imorgon är det tandläkaren som gäller också. Usch, hoppas allt går bra. Håll tummarna för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0