sportlov

En av fördelarna med att vara lärare är att även jag har sportlov. Så tänkte berätta lite vad jag sysselsatt mig med.

Måndagen var först en slappardag men efter lunch mötte jag upp S och M och sen blev det nästan 2 timmars promenad om man räknar med tiden jag gick till dem.
Tisdagen blev det en hel del nyttigt gjort här hemma såsom disk och tvätt. Betade också av filmhögen lite.
Igår pluggade jag en del, vilket det även blivit lite av de tidigare dagarna.
Idag har jag än så länge varit hos tandhygienisten, vilket gick ganska bra. På bussen på väg dit körde en bil in i bussen. Jag menar det måste ju vara lätt att missa att se en liten dragspelsbuss. Det verkade inte vara allt för allvarligt eftersom vi körde vidare efter att busschauffören pratat med bilföraren.
Imorgon ska jag ägna mig åt lite veckostädning.

Nu är det dags för lite lunch och sen ska jag försöka göra färdigt en av uppgifterna jag pluggar på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0