Alla hjärtans dag

Okej det här är egentligen ingen dag vi brukar fira. Man kan fira kärleken alla dagar och jag hoppas att jag är ganska duktig på att berätta för mannen att han inte bara är den jag delar tidningen med utan så mycket mer. Igår var vi och handlade på kvällen och jag drog mig kvar några extra sekunder i framsätet efter mannen gått ur bilen. Detta för att kunna hänga dit ett litet hjärtkort som jag gjort  när vi pysslat i skolan. Kortet hittade han då förstås hängande på ratten när han gick till jobbet i morse. Något litet i alla fall.
 
Själv fick jag en ros på jobbet, alla kollegor fick varsin ros med ett rätt hjärta med ens namn på. Alltid kul att få något oväntat.
 
Ikväll har det bara blivit vanligt fredagsmys. Jag har också tittat över alla mina tupperware prylar. Jag kan konstatera att det är väldigt mycket saker som inte får plats i skåpen. Är det för att jag har för mycket saker eller för litet kök? Jag vet vilket jag anser är svaret. Jag hittade också en del saker som jag känner mig osäker på om jag vill behålla. Dubletter på både den lilla och mellanstora ostkupan känns till exempel lite dumt. Ingen som är intresserad? Eller en 1 liters vattenflaska? Jag tror vi klarar oss med de två vi har. Nu är det i alla fall en lite sortering på gång då en del saker fått bo i källaren, tror jag ska byta lite plats då jag glömt bort att jag hade vissa saker.
 
Nu till en sista sak innan jag surfar vidare. Jag  har SPORTLOV!!!! Ett skönt avbrott för att ladda batterierna.


Kommentarer
Mormor

Inte så dumt att vara "Fröken". Jag önskar Dig ett skönt lov.

2014-02-15 @ 10:10:58
Erika

Jag är intresserad av Tupperware!

2014-02-16 @ 16:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0