Satsumas

Nu ska jag lukta clementin  efter ducshen eller satsumas. Vad är egentligen skillnaden på dessa två? För mig är det samma sak. I alla fall fanns en dusch gel med satsumas doft i dagens lucka. Det känns ganska tråkigt att det inte är så många dagar kvar i kalendern. Men kanske är det tur om jag ska hinna använda alla produkter också. Jag önskar dock att jag hade ett större skåp på toaletten så att alla saker skulle kunna stå fint uppradade. Idag ligger de flesta i en låda under sängen. Risken ökar att man glömmer bort dem.
 
Idag har jag också handlat julklappar till fästmannen min. Så nu är två personer helt klara för min del. Det största problemet just nu är syrran som jag träffar trettonhelgen. Tur att jag har lite tid på mig. Tips mottages tacksamt. Andra syrran har jag gott om tid på mig. Men gärna tips där också.
 
Snart dags för filmmys och fira att mitt jullov börjat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0