Mer än halva kalendern

Jag tänkte att jag skulle ge en liten sammanfattning kring vad jag har fått i min kalender, nu när mer än halva är öppnad.
 
Hitills har jag bara fått två "dubbletter" alltså samma typ av  produkt, men självklart i två olika dofter. Förra året fick jag ju hur många lip balm, shower gels och olika slags body lotion som helst, fast i olika dofter. Nästan inga andra typer av produkter. Ganska tråkigt faktiskt. Den här kalendern i år  innehåller också många fler full size produkter, alltså att produkterna har den storleken om jag köper den i butik. Detta året är jag mycket mer nöjd, dock kostade denna ju lite mer :)
 
Jag har fått:
Body butter oliv
Body butter honey
Eye liner
Handsprit med mango doft
Aloe vera dagkräm
Handkräm med  wild rose
Foot lotion (fick jag idag)
Kroppsolja med moringa doft
En ansiktsmask och en ansiktsscrub (kom i samma lucka)
Ansiktsrengöring vitamin E
Nagelfilar
Duschkräm atlas mountain rose
Bodyscrub med choklad
 
 
Här är alla produkter.
Jag tror inte jag köper en kalender nästa år, men kanske igen om några år, när jag vill/behöver skämma bort mig själv med lite trevliga produkter. Dock visar min erfarenhet på att köpa den dyraste eller inte köpa alls.
 
Mitt hemliga paket i veckan visade sig vara lite hemgjort godis. Mums. Trevligt med överraskningar.
 
En vecka kvar innan jullovet. Det har varit ganska intensivt på sistone och mycket som snurrar runt i huvudet, så det är nog bra med lite lov. Vila lite och  ladda för de utmaningarna som kommer under vårterminen. Då ska jag ju börja plugga igen.
 
 
 
 


Kommentarer
Annie

Verkar vara trevliga produkter! Trevligt med hemgjort julgodis! ;- kram

2014-12-14 @ 10:06:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0