Gott nytt år

Här hemma blir det en väldigt lugn nyårskväll med en fästman som är sjuk. Stackarn. Just en sån här dag känns ju lite tråkigt, särskilt eftersom vi hade andra planer. Jaja sånt är livet.
 
Så här fint är det ovanför tvn nu.
 
Larven, Mario i ekorrklädsel och den lilla gula sköldpaddan (syns knappt) är de nya.
 
Tänkte ge er en sammanfattning på vad jag fick kalendern. Valde att plocka ihop den igen för att se vad jag verkligen fick.
 
 
Moringa olja för kropp och hår
Body butter honung
Body scrub choklad
Fotlotion pepparmint
Bad olja
Aloe vera ansiktskräm
Handsprit med mangodoft
Body butter oliver
2 ansiktsmasker
Vitamin e ansiktsrengöring
vitamin e serum att ha över natten
Make-up remover kamomill
 
En ansiktskräm nutrigans eller nåt heter den
Lip balm
mascara
ögonpenna
Body mist (parfym) japanska blommor
Body polish jordgubb
Blur, det här jag knappt visste vad det var. Ska minska tydliga linjer och sånt i ansiktet.
Duschkräm några japanska blommor här också tror jag
body butter argan olja
2 nagelfilar
Handkräm vild ros
Duschkräm satsumas
 
 
Det var det hele som de säger =)
 
Nu är det dags att förbereda förrätten på dagens nyrårsmeny. Jordärtskocksoppa. Har aldrig provat, men ville testa något nytt nu när det blev som det blev. Senare blir det varmrätt med potatisgratäng och entrecote och vi avslutar med familjeklassikern gino och glass. En utdragen middag är planen.
 
En sammanfattning av året kommer om några dagar. Blev inspirerad av syrran.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0