Favorit i kalendern

En liten uppdatering om kalendern, dock utan bilder den här gången. Idag fick jag en av mina favoritprodukter från Body Shop i kalendern. Eye make-up removern som jag använder dagligen. Jag har faktiskt misstänkt att den skulle dyka upp, egentligen kanske mest för att jag nyligen köpte en ny och den är väldigt dryg. Alltså kommer min nuvarande räcka ett bra tag till. Så var inte direkt i behov av en ny.  Men den lär väl inte bli dålig i första taget, så jag är glad för min produkt. Jag har också fått en mist, vilket jag tror är en parfym. Båda dessa produkter var full size produkter. Jag har också fått en dagkräm till, men i en annan serie än den förra. Jag tror jag har provat den här tidigare. Helt ok, vill jag minnas.
 
Nu är det inte så många dagar kvar av kalendern. Jag tror jag sagt det tidigare, men jag är mycket nöjd med årets kalender. Den kostade en slant, men jag skyllde på att det var en egen födelsedagspresent :) alltid bra att hitta argument. Haha


Kommentarer
Erika

Verkar som att du fått vettiga saker. Me like!

2014-12-17 @ 20:24:55
Mormor

Jag var på Kicks och handlade lite för att dölja mina röda kinder och det blev inte heller billigt
men var bra de är.Smink hör väl inte till de billiga prudukterna.

2014-12-17 @ 21:42:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0