Dagens andra och årets sista inlägg

Dags för årets sista inlägg. Ca 40 min kvar till 2015.
 
Jag ville bara passa på att berätta att jag skapat en släktforskningsblogg där tanken är att jag ska skriva om mina framsteg och de lite roliga historier som kan komma fram till.  Bloggen kommer vara lösenordsskyddad för att materialet inte ska komma i orätta händer så att säga. Vill du ha adress och lösenord så skicka mig ett mail eller ett privat meddelande på facebook.
 
Kanske har den här kvällen inte blivit som vi trodde för en vecka sedan pga sjukdom, men maten har det inte varit något fel på alls. Det här är varmrätten.
 
 
Mätta och glada är vi i alla fall.  Jag ska skåla in det nya året med en P2 om en stund. Hoppas på ett bra 2015. Gott nytt år!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0