måndag

Jag tänkte passa på att blogga lite när jag sitter vid datorn. Sen insåg att jag inte riktigt visste vad jag skulle blogga om. Hmm.......
 
Jag har i alla fall hittat en lösning för att få upp min skog i klassrummet. En del funderande krävdes, nu hoppas vi bara att tekniken funkar också så att det går att genomföra.
 
Min förkylning är bättre, men har vandrat ner i halsen. Lite orolig var jag för rösten när jag gick till jobbet imorse. Jag förlorade ju rösten helt efter en förkylning förra hösten och blev hemma 4 dagar. Det gör jag ogärna om. Jag kände mig pigg, men kunde inte prata. Jag hade ju gått och jobbat nästan på vilket jobb som helst, men mitt jobb kräver att man kan prata så det var ju bara till att vara hemma. Idag har det känts att rösten varit mer ansträngd än vanligt och lite hesare var jag när jag gick från jobbet än när jag kom, men den är kvar. Dock försöker jag att inte prata så mycket här hemma, för att spara mig lite.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0