Nov. 01, 2013

Jag hade fått en kommentar från en Carola om photopearls.
Eftersom jag inte kan svara direkt på kommentaren från appen så svarar jag här. jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag hade hittat storpacken av photpearls, men tror det var något större företag som också säljer till skolor kanske slöjd detaljer tror jag de heter men är inte säker.

så över till annat svammel. Just nu är det höstlov. Det var ett välkommet avbrott. Det känns som att jag nog kommer tillbaka till jobbet med ny energi till mina elever. Mannenhar också tagit ledigt så vi har haft lov tillsammans, precis vad vi behövde. Vi har ägnat tiden åt att montera en överhylla ovanför tvn. Riktigt bra blev det. Sen har vi inte gjort något speciellt bara njutit av att vara lediga.

snart är det dags för lite fredagsmys.

kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0