lördag

Har shoppat lite idag. Var inne i butiken zizzi idag. De har kläder för kvinnor i lite större storlekar. Köpte ett par jeans. Fick hjälp i butiken eftersom de har lite andra storlekar i vanliga kläder så ville jag ha lite hjälp. Hon frågade om min storlek och jag berättade vad jag brukar köpa och hon tittar väldigt frågande på mig. Du är för smal för den storleken verkade hon tänka. Slutade med ett par jeans i två storlekar mindre än vanligt. Hon berättade också före mig att jag har fin figur. Hur ofta får man höra det när man ser ut som jag? Hon var ju direkt inte tvungen att säga det heller så något måste ju ligga bakom. Fin figur fast jag bär runt på några extra kilo. Det gjorde min dag.


Kommentarer
mamma

Vad roligt att du hittade byxor.Jag köpte ett par förra veckan på Estrad . Jag får kolla in den där Cicci butiken.

2013-03-09 @ 20:30:16
Mormor

Grattis och tag till Dig berömmet.

2013-03-10 @ 10:13:28
Erika

du är fin!

2013-03-10 @ 14:02:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0