Mindre än en vecka kvar

Om mindre än en vecka tar jag min lärarexamen. Idag har jag införskaffat lite för att göra dagen ännu mer perfekt. Igår köpte jag ett par skor till klänningen men när jag testade hela outfiten i morse kändes det inte riktigt  bra. Vi var sedan iväg en sväng och fönstershoppade. Då hittade jag precis ett par sådana stövlar som jag sökt från början, som jag ville ha till klänningen. De var till halva priset också, så de fick följa med hem, så imorgon åker jag tillbaka med det  första paret skor. Jag har också varit förbi make-up store och köpt foundationen som de använde på mig när jag blev sminkad där. Kanske inte den billigaste (men inte super dyr heller) men jag passade bra i den och den är utvald av någon som är riktigt kunnig på området vilket känns tryggt. Så nu ska jag bara komma på hur jag ska ha håret på fredag. Där mottar jag gärna massor med tips. I värsta fall blir det utsläppt men att jag plattar det riktigt noga, men känns inte så kul. Så tipsa mig nu.
 
På måndag är det presentation av examensarbetet som gäller och på tisdag är det dags för opponeringen. Onsdag och torsdag ska vi fixa våra kompletteringar från examinatorn och opponenterna och ja på fredag är den stora dagen.
 
Jag vill passa på att kolla om någon är intresserad av en fullt fungerande DVD-spelare. Vi har ju bluray och där kan man spela DVD också så DVDn kändes lite överflödig. Någon som är intresserad? Säljes billigt! Hör av dig så berättar jag (eller ja det blir nog José) mer.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0