Måndag

Idag är jag ledig. Ledig med stort L. Igår kväll skickade vi in examensarbetet så nu är det bara till att hoppas att opponenterna och examinatorn inte har allt för mycket att klaga på. Arbetet vi ska opponera på (ge konstruktiv kritik på) ska skickas till oss senast imorgon kväll, så det är bara till att vänta. Så idag är planen att inte göra något vettigt , i alla fall inte i form av skolarbete. Satt och tittade på tv för en stund sedan när tvn blev helt svart. Hyresvärden har ju bytt tv-leverantör och det bytet ska ske idag. Så jag gissar att det var därför det blev svart. Försökte göra en ny kanalsökning som de sagt att man ska göra, men jag var nog för snabb för det hände ingenting. Så det blir väl en tv-fri dag =) Funderade faktiskt på att se en film eller nåt, fick ju Sveriges historia säsong 2 av mannen i födelsedagspresent. Men den är ju inte beroende av kanalerna.
 
Igår kväll ville jag läsa en bok, men kände inte för någon av de typiska Ida-böckerna som finnsi  hyllan så valet föll på första boken i Narnia serien. Egentligen är det väl mer ungdomsböcker men det gör ju dem bara mer lättlästa =)
 
Nä nu ska jag fortsätta med att inte göra något vettigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0