Lördag

Idag har hemmakväll (i alla fall här i Växjö) 50% rabatt på all köpfilm. Så vi var förstås förbi där en sväng. Jag har länge velat ha sista säsongen av Lilla huset på prärien. Nu fick jag sista säsongen + filmerna som kommer efter sista säsongen för 199kr. Det billigaste jag hittat tidigare är 299kr styck.  Jag tyckte i alla fall det var ett fynd. Köpte också med tredje säsongen av Downton Abbey, såg ju visserligen den på tv men har de tidigare och vill ha alla. Nu hoppas jag bara syrran har sett färdigt de första hon lånat av mig. Jag vill se om hela serien, eller ja de säsonger som finns än. Ska ju komma en fjärde säsong senare. Helt klart en av de bästa serierna om finns.
 
Vi har också köpt oss en ny golvlampa till vardagsrummet. Vi har ju haft en sån där klassisk lampa med dimmer med en stor lampa och en lite mindre läslampa i samma. Ni som varit här vet vad jag menar. För ett tag sen gick den stora lampan sönder. Alltså hela lampan inte bara glödlampan. Har testat flera lampor men det blir inget liv i lampan. Att bara ha lilla läslampan är inte så effektivt eftersom vi inte har någon taklampa där vid soffan.  Vi har länge varit sugna på att köpa en ny så nu när den var sönder var det ju inget snack om saken.  Det blev en annan modell med vanliga glödlampor.


Kommentarer
Annie

Idag skulle jag ha köpt Greys Anatomy säsong 4 men de alla säsonger förutom fyran på media markt.

2013-01-26 @ 17:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0