Examensarbetet

Idag var det dags för sista handledningen på examensarbetet (förhoppningsvis). Vi fick en del vi skulle ändra men inte alls så mycket jag trodde. Så nu när vi ändrat  det så ger handledaren tummen upp på vårt arbete i alla fall. Men det är inte han som sätter betyget så det behöver ju inte betyda någonting. Man har ju hört skräckhistorier om att handledaren har ansett att det är super och att examinatorn är av en helt annan åsikt. Men det hoppas jag verkligen inte på i det här fallet. Erika verkar också ge tummen upp när hon läste vårt arbete och bara hade småsaker att påpeka. Håll tummarna för oss!
 
Det känns lite konstigt att det är färdigt. Eller ja grunden är färdig, det är ju inte godkänt och sen kommer vi ju få kompletteringar av examinatiorn efter opponeringen. Det finns inte så mycket vi kan göra nu. Vi ska läsa igenom det över helgen och kolla noga på stavfel och sånt. Sen blir det att skicka in det och hoppas på det bästa.
 
Idag är det precis två veckor kvar tills jag tar examen. Tänk om exakt två veckor (tidsmässigt) så är jag inte längre student. Är jag redo för livet utanför studentlivet? B och jag pratade idag om att vi inte kommer vara alls på campus sedan, kanske på någon fortbildning men inte annars. Det känns verkligen konstigt. Man har ju tillbringat så mycket tid där. Majoriteten av den tid jag bott i Växjö har jag ju faktiskt varit student och haft minda dagar på campus. Jaja, nu börjar en tidsperiod i mitt liv och jag hoppas den blir bra även om jag inte vet någonting om den just nu.


Kommentarer
Erika

Jag ger tummen upp! :)

2013-01-05 @ 11:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0