Skumt

De drygt 7 första timmarna på det här dygnet hann vi avverka två strömavbrott. Undrar just varför. Jag tror att jag skulle kunnat räkna alla tidigare strömavbrott vi haft i den här lägenheten på en hand (då räknar jag inte alla de gånger proppen gått och gett tillfälligt strömavbrott i vissa delar av lägenheten).  Det var i alla fall ett vid ca ett i natt och ett vid halv sju i morse. De var kanske 15-30 min långa. Undrar fortfarande varför strömmen gick. Det som var morgonen vet jag i alla fall var lokalt. Gatlysena på "stora vägen" lyste och också husen på andra sidan den stora vägen här hos oss. Väldigt mystiskt. Vad hade vi gjort för att förtjäna detta måntro. Får se om det står något i tidningen imorgon om orsaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0