Examensfest

Idag var det dags för den försenade examensfesten. Nu hade vi ju dock något mer att fira eftersom jag nu också har jobb sen en vecka tillbaka. Jag har haft en underbar eftermiddag/kväll med Josés familj och S. Det blev en god smörgåstårta och sen lite kaffe och te med chokladmuffins. Var en riktigt trevlig tillställning. Vi började titta på filmklipp och bilder från lite allt möjligt. Bland annat råkade ett filmklipp när Erika och jag sjunger kareoke till en av Linda Bengtzings låtar och verkligen skriksjunger. Jaja ibland får man bjuda lite på sig själv. S fick också en snabbgenomgång (tack vare bilderna) på min familj och de delar av Josés familj som inte var här idag. Vi skojade om att det skulle bli förhör senare =) Är ändå lite roligt att S nu träffat stora delar av Josés familj men bara lyckas träffa Annie ifrån min familj.
 
Jag fick lite fina presenter också, även om jag bara var glad för att folk tog sig tid och firade mig, men klart presenter blir man aldrig ledsen för. Fick ett berlockarmband från Thomas Sabo med en fyrklöver berlock, tittade på hemsidan och finns många fina att komplettera med i framtiden. Två par öronhängen, ett halsband och sen ytterligare ett armband. Allt var super fint. Fick också ett rosévin från Chile (något annat går ju förstås inte för sig) och sen en kalender i ett sånt där skinnfodral ( heter säkert något fint men kommer inte ihåg det nu) av svärföräldrarna i försenad födelsedagspresent eftersom de var bortresta när jag fyllde år. Kändes väldigt vuxet, den var verkligen super fin. Även om jag är jätte nöjd med min andra kalender så får den nog känna sig besegrad mot den här fina i skinn. Ser ju helt klart proffsigare ut när lärare Ida kommer med sin skinnkalender och sen är det ju bara att byta ut själva kalendern när det blir nytt år och behålla skinnomslaget.
 
Nä nu ska jag nog joina mannen framför tvn en stund innan det blir att ta tag i sista disken efter dagens firande.


Kommentarer
Erika

Kan du skicka videon? Jag minns inte den..

2013-02-10 @ 20:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0