Bestick

Funderar på att köpa lite finbestick. Var inne på Cervera idag och tittade lite och hittade en bestickserie jag gillade. Funderar på om jag ska använda presentkorten jag fått på just bestick. När jag hade min examensfest så fick jag låna ihop bestick vilket inte kändes så kul. Det vore ju sjyst i alla fall att ha lika många bestick som tallrikar till finservisen. Jag ska sova på saken som man säger och sen får vi se. De var nedsatta med halva priset nu också så det vore ju läge att slå till. Sen gjorde det ju inte saken sämre att besticken heter Ida. =)


Kommentarer
Mormor

Hardanger bestick är väl bra,tänk på att de passar bra i handen.Lycka till.

2013-02-17 @ 09:50:23
Erika

haha passande namn :)

2013-02-17 @ 19:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0