Länge sen sist

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Mycket har hänt. Jag har jobbat klart på sommar jobbet och semestern har börjat.

Vi var iväg några dagar i Göteborg. Riktigt härliga dagar. Fröken shoppade loss också, När jag brukar bestämma tidigt att just den dagen ska jag shoppa så blir det ALLTID problem. Antingen så är jag inte alls på humör eller så finns det ingenting jag vill ha, men den här gången hittade jag massor. Två jeans, ett par jeggings , en klänning, en collage tröja och tre kortärmade tröjor. Jag var så nöjd med köpen.

Jag har också börjat sticka. Det kändes som en trevlig sysselsättning, men inte kommer jag ihåg hur man gjorde, sist jag stickade var väl på mellanstadiet liksom. Men som N brukar säga "Allt finns på YouTube" Så nu har jag tränat på räta maskor, nästa steg blir att lära mig aviga också.


Nu är det bara 2 lediga dagar kvar innan jag börjar mitt "riktiga" jobb. Jag kan sakna att jag inte hunnit vara ledig så mycket i sommar men så blev det i år. Men jag ser framemot att börja jobba. Det känns lite mer på riktigt nu när man är med från början.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0