Karl-Oskar dagarna

Vi haft några härliga dagar nu i helgen. Helgen har känts lång och jag har nästan fått lite semester känsla i kroppen trots att jag faktiskt jobbade i fredags. Man träffar mycket härligt folk på stan såna här dagar. Sen är stämningen på topp. Det skönt att bara gå fram och tillbaka på stan och kanske inte göra så mycket mer.

Igår fyndade vi lite på loppis. Hittade två av mannens fina vinglas som jag råkat ha sönder ett så nu behöver jag inte ha lika dåligt samvete för det.

Jag fyllde också på min samling med mario prylar.



Visserligen har jag redan en Mario men den andra är större. Denna vann jag i sån där maskin där en klo ska fånga gosedjur.

Nu ska vi iväg här så måste sluta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0