Vilken dag

Idag var det dags att börja skolan. Jag måste erkänna att jag faktiskt överlevde =) Tyvärr upptäckte jag att att något pucko snott reg. skyltarna på bilen under helgen. Eftersom mannen varit sjuk så har vi hållt oss inne och bara myst, pärlat och lite så. Jag var och handlade i fredags eftermiddag sen har vi inte varit vid bilen förrän jag skulle till skolan imorse. Så ser ni några reg.skyltar på rymmen så säg till =)
 
Just nu kör vi runt med orange, handskriva reg.skyltar i väntan på att de nya ska komma.
 
Idag var också tvättmaskin-killen här. Han skulle beställa lite reservdelar som kommer om ca en vecka så får vi se om det är ytterligare fel på maskinen än de synliga. Så fortsätt hålla tummarna att allt går vägen.
 
Vi gick då ner för att boka en ny tvätttid i tvättstugan. Tyvärr fanns inga bra tider. Så på söndag har vi tvättid. När vi kom upp igen insåg vi att söndag är väldigt långt borta med tanke på hur vår tvättkorg börjar se ut. Så imorgon blir det att titta snällt på svärföräldrarna och låna deras maskin. Vi  ville inte boka massa tider innan vi visste vad som skulle hända med vår maskin, ifall han kunde lösa det på plats. Man vet ju aldrig och jag kan ingenting om att laga tvättmaskiner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0