Okunskap

Idag har vi varit på språng stora delar av dagen. Var bland annat på stan och gick in på Cervera för jag ville se om du hunit få in de nya delarna av Ostindia som ska finnas i butik sedan i måndags. Hittade bara det gamla och gick för att fråga personalen om/när de skulle få in av det nya. Hon jag frågade hade ju noll koll. Först sa hon att det som fanns i hyllan var det de hade av Ostindia. Jag påpekade då att det skulle finnas nya delar från 3 september. Nä de hade hon ingen aning om, det hade hon aldrig hört talas om. Jag menar jobbar man i en sådan typ av butik borde man väl hålla sig uppdaterad? Vi hade varit en snabbis på Samarkand och där hittade jag inte heller nåt, men kön var ganska lång så orkade inte fråga. Jag var i alla fall väldigt besviken på hennes svar. Att hon inte ens visste att det existerade. Det är ändå en ganska stor och välkänd servis vi pratar om. Ville kolla en liknande butik i stan, men de håller på att flytta (har haft flyttrea sen i juli eller nåt). Jag hade hoppats att de redan flyttat. Har de flyttrea så tar de ju knappast in nya saker så där tittade vi inte ens. Jag som så gärna vill se de nya grejer i verkligheten. Jag får väl fortsätta vänta =(
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0