Nya ostindia

Idag har jag varit och sett det nya från Ostindia. Det nya mönstret av Ostindia är nog värre i verkligheten än det jag sett på bild. Nä jag gillar det inte. Inget som jag någonsin kommer köpa. Såg också lite av det det nya som har kommit men som är med det gamla mönstret. Jag gillade inte uppläggningsfat, eller det är i alla fall inget jag kommer lägga pengar på. Jag får försöka hitta det gamla på loppis eller nåt sånt.  Fanns en ny fin mugg i alla fall. De hade ju inte allt det nya, tyvärr, men det får man väl förstå. Undrar om Ittala outleten i Kosta har mycket av servisen och då av den gamla sorten. Ingen som vet? När vi var i en sån outlet i Borås så hade de mycket  och alla delarna av den gamla, dock inte som andrasortering så det var ju ordinariepris, men det kan det kanske vara värt om jag får det uppläggningsfatet som jag tycker är snyggast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0