Tupperware utrensning

Om ni inte redan hört ryktet så har jag slutat att sälja Tupperware. Så nu har jag haft lite utrensning här hemma och tänkte kolla hur intresset är här på bloggen för sakerna.
 
 
 
1. Ostkupa, mindre modell. Lämplig för mindre ostar, även dessertostar ska funka bra. Har 3 st.
2. Quick chef. En "köksmaskin" där du kan hacka större mängder, ex lök. Det följer också med en visp så du kan blanda saker i den också. Det som ligger ovanför knivarna är en tratt som du kan fästa i locket för att kunna styra och hälla ner exempelvis olja om du gör majonäs eller liknande. Det följer också med ett lock så du kan förvara dina ingredienser efteråt. Har 1 st.
3. Sandwich box. Lämplig för smörgåsar, finns väl inte så mycket mer att säga om det förutom att den är riktigt snygg =) Har 2st
 
 
1. Mini quick chef, den äldre modellen av lökhackare där du skruvar locket för att hacka löken med mera. OBS! Begagnad! 1st
2. Ostskärare. Denna kan du skära ost med, dock blir skivorna lite tjockare än med osthyvel. Följer med två "pinnar" för kunna ställa in tjockleken på ostskivorna. Lite använd! 1st
3. Ostkupan mellan modell. Den vanligaste ostkupan. Här går de vanligaste ostarna i. Demoex. 1st
4. Gurkspiral. Med denna kan du forma snygga spiraler av gurka. 1st
5. Minipincett 1st
6. Skopor 2st
7. "Sak" att ha i botten om du ska stapla flaskor i kylskåpet. Det är två som sitter ihop på bilden.
 
Produkt 4-7 kan du få utan kostnad om du köper någon av de andra om du önskar det.
 
När det inte står något annat så är det nyskick på produkterna. Jag är öppen för prisförslag, men jag tänker mig kanske runt halva ordinariepriset på de produkter som är helt nya.
 
Först till kvarn är det som gäller!


Kommentarer
Annika Lennartsson

Hej Ida! Jag är lite sugen på din lökhack :) vad kostar den? Kram

2012-10-24 @ 21:16:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0