Fredag

Sitter här på kontoret och tycker det är kallt. Fårskinnstofflorna är på och till och från kommer även vantarna på. Utetemperaturen visar just nu på 0,6 grader och inomhus här på kontoret är det 17,2 grader. De senaste kvällarna har vi haft värmefläkten på här inne när vi varit här, men när sambon skulle sätta på den ikväll så gick proppen. Ojsan. Lite konstigt eftersom vi haft igång mycket fler saker ihop med fläkten utan något hänt. Jaja det blir nog inte så lång stund här så fläkten får vila idag.
 
Se till att passa på att köpa Tupperware sakerna nu. Syrran kommer hit på höstlovet så ni i Kalmarregionen kan få hem era saker ganska snart utan extra fraktkostnad =) Jag stryker i det inlägget allt eftersom sakerna försvinner så så länge det inte är struket så är det kvar. Kanske köpa en julklapp??
 
Idag var sista dagen på praktiken. Sista dagen på den sista praktiken. Jag måste erkänna att det känns lite konstigt. Tänk snart är jag faktiskt färdig lärare eller ja det där legget ska ju fixas också för att det ska vara på riktigt.
 
Förresten är det någon som vet hur orkidéer tycker om kyla? Har två okridéer här på kontoret och det lär ju bara bli kallare här inne. Ska jag flytta dem? Blommorna har vissnat så de är ju i "vila". Den ena har börjat få nya grenar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0