Första dagen

Första dagen tillbaka på universitetet började väl kanske inte superbra. Hade två föreläsningar inplanerade, en på förmiddagen och en efter lunch. Den på förmiddagen dök det aldrig upp någon föreläsare. Efter kanske 20min efter start kom kursansvarig och sa att det blivit en miss ås det skulle inte komma någon. Jaha det var ju kul eller inte. Kunde ju gjort lite nytta hemma eller tagit längre sovmorgon om jag vetat om detta. Men fick lite gjort på examensarbetet i alla fall. Eftermiddagens föreläsning var inget att ha och jag och B cyklade hem i halvtid.

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagens seminarium. Men först något att äta tror jag allt. Var inte hungrig när jag kom hem men det börjar jag bli nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0