ont

Har just nu så fruktansvärt ont i fötterna. Började i den ena men nu börjar även den andra göra rätt ont. Antagligen för att jag belastat den för mycket för att avlasta den första. Fick ont efter att ha gått hem från universitetet med B. Insåg efteråt att jag kanske inte haft de bästa skorna,.men det var ingen planerad promenad och för den delen så har jag gått betydligt mer i samma skor utan att få ont alls. Tur att det är hemma dag imorgon, men jag hoppas och tror att fötterna mår bättre imorgon. Gör så ont att bara förflytta sig några få steg. Kan inte belasta dem alls just nu. Tur att det blir några timmar i sängen nu för så länge jag inte går eller står på fötterna så känns det knappt alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0