Bra känsla

Nu på morgonen bestämde jag mig för att ställa mig på vågen igen. Första gången sen vi ändrade kosten. Visserligen har vi gått ifrån just lchf ganska mycket. Vi äter numera lchf-inspirerad kost. Det jag skulle komma till var ju vågen. Eftersom min vanliga våg alltid varit konstig och nu har batteriet tagit slut också. Så vi har gått efter wiiplattans våg. Vet inte hur bra den är men använder man sig av samma våg hela tiden så blir det nog bra. wiiplattan berättade att det var 44 dagar sen jag sist vägde mig. Vågen visade då på -4,8 kg. En bra morot nu för att fortsätta. lite hoppades jag ju att jag gått ner men eftersom vi valt att fuska ganska mycket med dieten så trodde jag inte att det skulle vara så mycket. Nu ska jag vara glad hela dagen.


Kommentarer
Annie

Det är ju kanon ju Ida! Forsätt så! Kram

2012-11-06 @ 16:45:54
Erika

Duktigt! :)

2012-11-06 @ 19:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0