Torsdag

Det märks att jag numera tillbringar mer tid vid datorn eftersom jag bloggar. Kollar allt vanligt som bloggar, mail och facebook via mobilen numera, men det går inte blogga ifrån mobilen vilket faktiskt gör mig rätt sur. Jag skulle blogga mycket mer om det gick. Jag sätter liksom inte igång datorn bara för att blogga. Men nu tillbringar jag mycket tid vid datorn när jag skriver på mitt projektarbete.

Sitter just i sängen och pluggar. Dt är enda rummet som är hyfsat svalt. Helst skulle jag vilja gå ut och plugga men känns inte helt bra att dra med datorn och alla papper och böcker ner på gården. Jag känner mig inte bekväm i det i alla fall, för skulle jag behöva gå på toa eller hämta nåt så måste i alla fall datorn med upp igen. På balkongen är det alldeles för varmt just nu. Varmaste stunden på dagen just nu. Jag skulle kunna sätta igång ac:n men jag kan få dit den själv men inte bort den. Vilket gör att José måste springa upp sen och ta bort den. Han hade några ärenden han måste fixa så jag skulle hänga på så jag inte blir sittande hemma hela dagen. VI funderade på att ta oss en glass i solen som avslutning =) men är bara drygt en timme kvar så det är helt okej.

Förresten så har jag rensat lite bland filmerna (vi har ju lite många =) så nu rensar jag ut lite. Jag tänkte att jag skriver upp dem här så kan ni väl hojta om det är intressant, annars går de till Erikshjälpen

  • A goog year (av Ridley Scott)
  • Tro, hopp, kärlek, originaltitel keeping the faith (av Edward Norton)
  • Just my luck, med bla Lindsay Lohan
  • Imagine me & you
  • I hate valentine´s day

Ni kan ju kolla upp dem på youtube eller nåt om ni inte känner till dem. Som sagt hojta om de är intressanta. Någon här kan ju lika väl få dem som Erikshjälpen.

 

Nä dags att återgå till arbetet en stund till innan mannen kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0