Söndag

Idag har jag varit och kikat lite på serviser. Överväger att byta och försöka sälja de delarna jag redan betalat för. Eftersom det har gått så pass lång tid sedan jag fick hem de delarna tror jag det blir svårt att försöka skicka tillbaka de delarna, typ ett halvår liksom. Jag har idag varit och tittat lite på servisen ostindia som var den jag stod och valde mellan när jag valde den jag skickat efter. Vi får se vad som händer där.

Vi var idag också på skokanonen som har konkat. De hade 50% på allt. Dessa fick följa med hem för 75kr.



José fick också med sig två par skor, så nu är vi lite mer redo för sommaren =)

Igår var vi en sväng på city gross och skulle köpa lite mjölk och ost. Hittade då detta i godisavdelningen och vi kunde bara inte låta bli. José är ju lite galen i dessa figurer =) var två olika med olika smaker i och godisarna ser ut som figurerna i spelet och har olika smak.



Denna testade vi lite igår. Helt okej men kanske inte nåt jag köper igen, José gillade dem nog mer.



Denna testar vi en annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0