Onsdag

Idag har jag haft en lektion i utematte. Det går ju inte att klaga på vädret i alla fall =) sista passet är på fredag sen är det bara till att skriva.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och skriver på arbetet på datorn. Jag har kopplat upp ac:n och den har varit igång en bra stund. José blir nog extra glad när det är svalt när han kommer hem efter en varm dag på jobbet. Jag var ganska varm när jag kom hem så jag knölade upp ac:n. Vi har ju luftslangen som ska ut genom fönstret fast i en träskiva och denna måste placera på rätt sätt i fönstret för att sitta bra och inte släppa in all varm luft utifrån eller trilla ut.  Jag tror dock jag lyckades ganska bra för att vara första gången jag gjorde det helt själv. Än har den inte trillat ut i alla fall =) Dock visar inte temp.mätaren i vardagsrummet någon skillnad i temperatur, men sen står inte ac:n precis vid den heller. Men man känner av en stor skillnad.

Funderar på om jag ska avsluta dagen med att räkna en av de gamla tentorna vi fått. Jag har inte tränat nåt direkt till tentan än, mer än gjort de uppgifter vi skulle ha gjort till varje pass. Jag tänkte att om jag gör en av tentorna innan jag pluggar så kanske jag kan se vad jag behöver träna extra mycket på och vad jag egentligen kan. Sen blir andra tentan nog lite närmare den riktigt tentan. Men målet är att ha grunden klar på projketarbetet i utematte innan veckan är slut så jag kan ägna mig mer åt salstentan nästa vecka.

Salstentan ligger på fredag nästa vecka kl.14-19. Tur att det är den tid på veckan när man är som mest effektiv och klar i huvudet, eller inte.
Projektarbetet ska lämnas in senast söndag nästa vecka och den är det SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!


nä dags att återgå till skrivandet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0