Lördag

Varit iväg en runda på stan och I11 idag. Nere i stan var det Vårstad som väl är någon typ av stadfest. Uppe på I11 hittade jag nåt jag letat efter länge.



Ett nytt mobilfodral. Mitt gamla har en typ flärp som man lägger över, vilket denna inte har. Du bara stoppar ner telefonen och behöver inte dra över nåt flärp eller nåt. Heter det förresten flärp? I alla fall så hittade jag flera att välja på vilket inte brukar vara så vanligt. Eftersom min telefon är modell större så är det svårt att hitta nåt som passar men idag kunde jag välja mellan 4-5 st. Någon som tänkt till här, att det finns större telefonmodeller och andra än bara iphone.
Kändes nästan konstigt att ha flera att välja på. Denna föll mig i alla fall mest i smaken.



Jag har ju glömt att visa mina nya skor. Köpte dessa på maxi för 79kr st. Visserligen inga äkta converse men jag tror inte converse har några såna fina låga blommiga skor. De gillar jag bäst. Har inte använt dem än. Har använt de svarta skorna jag visade för några dagar sedan mest nu. Håller på att gå in dem lite, men idag blev det nog en för lång stund, jag fick skoskav =)

Idag plockade jag fram servisen från fyrklövern för att lägga ut för försäljning. Hade aldrig haft allt framme på det sättet eftersom det fortfarande  legat i sina kartonger.



Men när jag fick fram allt så kände jag att jag inte ville bli av med den. Så nu har mannen och jag bestämt att vi byter ut vår ikea servis som vi har till vardags och har en mycket finare i stället alltså den som skulle blivit finservisen. Men eftersom det är lite färgskiftningar, dock inte så mycket som innan jag skickade tillbaka så passar den bättre till vardags. Ikea servisen är ändå nött och lite avskavd på sina ställen. Det kändes som en bra lösning. Hittar vi sedan några mer delar till denna servisen så kanske vi köper det. Finservisen blir nog ostindia som jag tittat på förut. Jag har till runt den 20 juni på mig att bestämma mig, de hade ju 30 % på tallrikar i en butik i stan fram till dess. Så nu känns allting faktiskt riktigt bra. Trevligt också att ha en vardagsservis som inte är ikea som typ alla andra har.


Kommentarer
Mormor

Varför inte använda denna till "fin "när du har så många delar och köpa en servis längre fram när Du verkligen hittar någon som Du tycker om.

2012-05-26 @ 20:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0