Dag?

Det är lite konstigt med dessa lediga dagar och klämdagar, jag tappar helt kollen på vilken dag det är. Jag måste verkligen tänka till ordentligt för att vara säker på vilken dag det är. Igår var jag helt säker på att det var lördag och ja egentligen vill jag nog ha det till lördag idag med. Men det ska vara fredag, tror jag i alla fall. =)

Igår alltså torsdag så var jag och Josés syster på en tupperware utförsäljning. Jag kom hem med lite smått och gott. Sedan blev det grillfest hos svärföräldrarna. Mannen var hemma och förkyld så jag fick själv representera oss. Gott var det i alla fall.

Dagen idag har varit ganska lugn. Ringt ett samtal, sen frukost och just nu försöker jag skriva lite på projektarbetet. Motivationen är dock inte riktigt på topp men men. Det får gå ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0