4 maj

Det är redan fjärde maj. Tiden går verkligen snabbt. Det betyder att det snart är sommarlov =) blir ca 4 veckors sommarlov för mig innan jag börjar jobba. Blir några veckor efter jobbet också. Passar mig så bra att få vara lite ledig. Visst det är inte så ekonomiskt att ha sommarlov, men med lite planering går det utan större problem. Jag har känt tidigare år att det är precis vad jag behöver. Till hösten börjar sista terminen, kan inte fatta att man snart är i mål. Nu vill jag verkligen inte plugga mer. Det sista vi gör är examensarbetet. Det innebär att man arbetar 10 veckor med ett arbete, samla information och sedan sammanställa alltihop. Alltså lär jag behöva det där sommarlovet så jag kan orka med slutspurten.

De sista dagarna har inte varit alltför roliga. Antingen har jag fått pollenchock XL eller har jag fått en förkylning. Vet inte riktigt vilket och det gör att det är svårt att veta vad jag ska behandla med. Igår var jag helt utslagen när jag kom hem från skolan, då hade vi haft utematte ute i 2 timmar. Därför tror jag lite att det kan vara pollen. Idag har det varit bättre men inte bra. Men sen har jag inte varit ute så mycket heller. Men jag brukar inte reagera så här starkt i näsan på pollen vilket talar för en förkylning, men med förkylning har jag alltid halsont vilket jag inte har nu. Mysteriet fortsätter. Under tiden behandlar jag lite för både och för att vara på den säkra sidan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0