Vart var vi?

Idag var det kursintroduktion i den ena mattekursen och imorgon är det dags för nästa. Känns som det kommer vara en hel del framöver =(

Jag skulle lätt kunna beklaga mig massa just nu. Just nu är det inte så mycket som går min väg. Men det glömmer vi för en stund. Istället tänkte jag bjuda på en hel del bilder ifrån igår. vi bestämde oss för att köpa med oss mat från Subway och åka iväg och äta, tyvärr upptäckte vi att subway nog missat det här med mindre moms på mat. De hade höjt med typ 10kr istället för som alla andra som sänkt. Sura blev vi. Känner inte för att gå dit igen i första taget.

I alla fall så tog vi med oss våra mackor och åkte iväg i det fina vädret.





Vi åt med denna utsikten. Dagens fråga: Vart åt vi igår????



Så här ser det ut åt andra hållet.


Efter maten åkte vi vidare och tittade till det här stället:
















Bildregn, det är ni inte bortskämda med. Någon som kommit på vart vi var igår? Jag avslöjar det i nästa inlägg. Nu ska jag diska lite innan mannen hämtar upp mig, ska leta efter fler lösningar till min tavla.





Kommentarer
Mormor

Fina bilder Evedal gissar jag. Mormor

2012-03-26 @ 19:58:18
Erika

Vilka underbara bilder :) Vårkänsla rakt igenom :)

2012-03-26 @ 23:52:31
Annie

Hissö.

2012-03-27 @ 21:14:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0